piątek, 8 stycznia 2016

Openbox z Cocolita.pl



Cześć. Mam Wam dzisiaj do przedstawienia kosmetyki z strony Cocolita.pl . Jest to moje pierwsze zamówienie na ich stronie. Biorąc pod uwagę, iż dużo dziewczyn poleca tą stronę. Stwierdziłam, iż sama sobie mogę zamówić kilka rzeczy i ocenić. Zamówienie złożyłam dokładnie w środę tj.6.01 . Na paczkę nie musiałam długo czekać, gdyż kurier zawitał o 8 rano dnia 08.01.

Paczka oczywiście była bardzo dobrze zabezpieczona. Każda najmniejsza rzecz była oklejona folią bąbelkową przed ewentualnymi uszkodzeniami.


Teraz możemy przejść do zawartości pudełka. W moim zamówieniu znalazło się pięć produktów :
1.Morelowe masełko do ust firmy Nacomi. Pojemność 15 ml. Cena 12,90.
Masło do ust o naturalnym składzie. Stworzone zostało na podstawie masła shea oraz masła kakaowego. Na stronie są również inne zapachy m.in pana cotta czy pomarańcza.Produkt ma zapobiec wysuszeniu się ust oraz dobrze je nawilżyć. Zakupiłam je z myślą o moich biednych ustach. Ich stan na dzień dzisiejszy jest okropny. Mam nadzieję, że ten produkt je uratuje :)


2. Makeup Revolution Paleta Affirmation zawierająca 32 cienie. Cena 40 zł.Cienie są na prawdę piękne. Szczerze powiedziawszy jest to moja pierwsza paletka. Gdyż nigdy wcześniej się nie malowałam. Ostatnio coś mi strzeliło do głowy i oto jest. Zdecydowałam się na kolory bardzo stonowane, gdyż znajduje się tutaj dużo brązów, ale też nie do końca. Gdyż się tutaj zarówno zielenie jak i fiolety. Także moim skromnym zdaniem każdy powinien znaleźć coś dla siebie :). Minusem paletki, który od razu rzucił mi się w oczy to brak pędzelka.
Złe światło. Postaram się dodać zdjęcie w świetle dziennym.


3. Bania Agafii Maska do Włosów Semisilnaja w cenie 5 zł.
Jak pisze producent maska powstała na bazie naturalnych składników i aktywnych ziół. Ma silne działanie odżywcze i nawilżające skórę głowy, a także wzmacniające korzenie włosów i stymulujące ich wzrost. Słyszałam bardzo dużo pozytywnych opinii na temat tych masek, więc postanowiłam sobie ją dorzucić do zamówienia. Gdyż 5 zł to niewielka cena a być może coś pomoże na te wypadające włosy.


4. Hean Odżywka do paznokci Keratin Repair. Za 7,90.
5. Lakier do paznokci z firmy Essence Color&Go o numerku 147 w cenie 4,90.
Odnośnie odżywki mam nadzieję, że cokolwiek pomoże na rozdwajanie się paznokci. W sumie póki co nie mam wiele do powiedzenia na temat tej odżywki. Bo nie wiem czy faktycznie pomaga czy też nie . Okaże się po krótkim testowaniu. Na pewno dam znać. Odnośnie lakieru zamówiłam go tak po prostu :D . Bo był ładny ::D
 

Używaliście , któregoś z tych produktów ? . Jeśli tak jakie są wasze opinie na ich temat ? :)

Pozdrawiam :).



20 komentarzy:

  1. paletka jest piękna
    bardzo lubię taką kolorystykę

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnej z tych rzeczy nie używałam, czekam na recenzję :>

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też niedawno zamówiłam paletkę MUR :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem przyjemny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny taki zestaw :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. MUR <3 Nie będziesz żałować wyboru tej paletki :) Ja mam dwie i jestem w nich zakochana :)

    http://ilonakasprzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że bez pędzelka ;/ ale się dokupi :)

      Usuń
    2. Trzeba się nauczyć malować :D . W końcu .. :D

      Usuń
  7. paletka fenomenalna ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem w trakcie testowania balsamu do włosów, ale razem z szamponem :)
    Fajne zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Cocolitę <3 A Twoje zakupy bardzo udane ;)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zestaw!:)
    Piękna paletka!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam nic od nich, ale cienie wyglądają ciekawie :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam opinie, iż jest idealna dla początkujących :)

      Usuń
  12. ooo ja też zamówienie robiłam :) post o tym na blogu :) http://mojblogalexandra.blogspot.com/2016/01/nowe-kosmetyki-z-cocolita.html

    OdpowiedzUsuń